Informatie

Het clubgebouw word verhuurd voor kinderfeestjes van leden en niet leden. (alcoholvrij)

U betaalt hier € 35,- per dag voor en € 50,- borg.

KOSTEN LIDMAATSCHAP

20 euro per jaar voor het hele gezin. De meeste activiteiten voor kinderen zijn gratis. Voor enkele activiteiten vragen wij een bijdrage van de deelnemers.

De donateursbijdrage bedraagt minimaal 7,50 euro per jaar. Als donateur mag u meedoen aan de activiteiten voor volwassenen.

LIDMAATSCHAP SPEELTUIN /ONVOLDOENDE FINANCIËLE MIDDELEN

Het lidmaatschap voor speeltuinvereniging de Rozenstraat bedraagt voor het hele gezin € 20,-. Dit bedrag kan een te hoge drempel zijn. Mocht u lid willen worden, maar door financiële omstandigheden niet in staat zijn om lid te worden, meldt u zich dan bij het bestuur. U kunt het bestuur mailen op secretariaat@speeltuinverenigingrozenstraat.nl